مکتب امام خمینی هرگز کمرنگ نمی‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: آرمان خواهی تمام نمی‌شود و ادامه دارد.

محمدامین توکلی زاده در آیین افتتاحیه جشنواره‌های شهرداری تهران (جشنواره مردمی آرمان) که در سی و هفتمین رویداد امید و افتخار در حسینیه جماران تهران برگزار شد، گفت: روزی که قرار شد جشنواره‌های شهرداری را آغاز کنیم شهردار تهران تاکید داشتند که برای پیگیری اهداف انقلاب اسلامی، رویداد‌ها و رقابت‌هایی را در شهر شروع کنیم. خیلی فکر کردیم که اسم جشنواره را چه بگذاریم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که اتفاقات ماه‌های اخیر بیفتد و یک جوانی به نام آرمان علی‌وردی پرچمدار و روح او باعث یک اتقاق بزرگ شود و ما به سمت نام "آرمان" راهنمایی شویم.

وی افزود: باز فکر کردیم از کدام مبدأ و مکان شروع کنیم دیدیم بزرگ پرچمدار ما در این روزگار کسی جز روح الله نیست؛ کسی که مکتبی را تاسیس کرد که ما هر چقدر خضوع و خشوع در پیشگاه الهی داشته باشیم از این که عمر ما در روزگاری قرار گرفت که ایشان امام و رهبر ما بود، باز هم کم است.

توکلی زاده ادامه داد: بنیاد این مکتب متصل به خداوند است؛ چرا که تمام اتفاقات در طی این سال‌ها برای کمرنگ شدن مکتب امام (ره) افتاد، اما گمرنک نشد و حتی توسعه پیدا کرد و حجت‌هایی در هر نسل پرچمدار این مکتب قرار شدند و ان‌شاءالله به ظهور حضرت حجت (عج) متصل خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: آرمان خواهی تمام نمی‌شود و ادامه دارد و این پرچم نسل به نسل تا ظهور حضرت حجت (عج) دست به دست می‌شود.

برچسب ها: شهرداری ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
روح منی خمینی
بت شکنی خمینی
آخرین اخبار