رایگان شدن قبض گاز دی ماه ۱۷ هزار مشترک تربت‌جام

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: قبض گاز دی‌ ۱۷ هزار مشترک تربت جامی که در سرمای بی سابقه زمستان امسال گاز آن‌ها قطع شده بود، رایگان صادر شده است.

حسن افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در صورتیکه مشترک خانگی در تربت جام که گاز منزل مسکونی وی در روز‌های ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ دی‌ قطع شده و به هر دلیلی همانند تغییر شماره تلفن همراه، قبض رایگان را دریافت ننموده است، می‌تواند تا بیستم اسفند جهت بررسی موضوع به اداره گاز  تربت جام مراجعه کند.

او افزود: افت فشار گاز ورودی ایستگاه تربت جام به کمتر از ۱۵ پوند بر اینچ مربع در دی  امسال موجب قطع محدود جریان گاز ۱۷ هزار مشترک از مجموع ۵۸ هزار مشترک برای مدت دو تا سه روز شد، مطابق دستور وزیر نفت در سفر ۲۵ دی به تربت جام، گاز های دوره دی‌ این تعداد از مشترکین به صورت رایگان محاسبه و صادر شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد وزارت نفت و موافقت هیات وزیران، مبلغ قبض برق دوره دی‌ماه مشترکان تربت جامی که گاز آن‌ها قطع شده بود نیز توسط شرکت ملی گاز ایران پرداخت خواهد شد.

افتخاری بیان کرد: یکی از برکات حضور وزیر نفت در تربت جام دستور اجرای خط انتقال تقویتی تربت جام است که در حال حاضر در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.