آمادگی بیمارستان‌های مشهد در ایام نوروز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی این شهر آماده ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز هستند.

شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی به‌خصوص مراکز درمانی محدوده حرم مطهر رضوی آمادگی لازم را برای ایام نوروز ۱۴۰۲ و ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت به بیماران دارند.

او افزود: امسال با توجه به شروع ماه مبارک رمضان در سوم فروردین همه نیرو‌های حوزه درمان از اول اسفند آمادگی اجرای هرچه بهتر طرح نوروزی ۱۴۰۲ رادارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای شب چهارشنبه آخر سال هم تقویت‌های لازم در حوزه‌های بیمارستانی و اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده و برای ایام نوروز ۱۴۰۲ هم افزایش نیروی انسانی و افزایش ۲۰ درصدی تخت‌ها همانند دیگر ایام خاص سال پیش‌بینی شده است.

شاپور بدیعی بیان کرد: امسال پس از ۴ سال، حضور چشمگیرتر مهمانان نوروزی امام رضا (ع) را در خراسان رضوی و مشهد، به‌خصوص در زمان‌های سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری خواهیم داشت از این رو از مهمترین مأموریت‌های ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ را در این روز خاص داریم تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی لازم و به‌موقع به مردم ارائه شود.

او تصریح کرد: همه مرخصی‌های نیرو‌های حوزه درمان در ایام اجرای مأموریت طرح نوروزی ۱۴۰۲ لغو شده و برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر از ظرفیت بخش‌های خصوصی، خیریه‌ای و نظامی و انتظامی در حوزه‌های بیمارستانی، درمانگاهی، کلینیکی، پاراکلینیکی و نیروی انسانی استفاده می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از ظرفیت آستان قدس رضوی و مرکز فوریت‌های پزشکی داخل حرم مطهر رضوی در حوزه درمان استفاده می‌شود تاکید کرد: با توجه به مجاورت بیمارستان موسی بن جعفر (ع) و امام زمان (عج) و نیز تمهیدات صورت گرفته در این مراکز درمانی و همچنین آمادگی کامل بیمارستان‌های شهید کامیاب، امام رضا (ع)، قائم (عج)، حضرت ام‌البنین (س) و شهید هاشمی‌نژاد همه نیاز‌های درمانی زائران و مجاوران در حوزه بیمارستانی پوشش داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار