بررسی مشکلات قضایی مددجویان زندان مرکزی اهواز

با حضور رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، قضات و برخی از اعضای شورای حل اختلاف مجتمع‌های اهواز، مشکلات قضایی بیش از ۵۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی اهواز بررسی شد.

در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های سند تحول قضایی و به منظور کاهش جمعیت کیفری حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه قضات، روساء و تعدادی از اعضای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز با حضور در زندان مرکزی اهواز ضمن دیدار با ۵۰ نفر از مددجویان این زندان به بررسی مشکلات حقوقی آنان پرداختند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اثرگذاری تقویت شورا‌های حل اختلاف در افزایش نیافتن تعداد زندانیان و همچنین تاکیدات رئیس قوه قضائیه در استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در کاهش جمعیت کیفری، معاونت توسعه حل اختلاف استان با تشکیل کارگروه‌های ویژه، ضمن حضور در تمامی زندان‌های خوزستان و دیدار با مددجویان، مشکلات قضایی آنان را بررسی و با پیگیری مستمر تلاش می‌شود رضایت شکات آنان را جلب تا موجب آزادی آنان فراهم شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی می گوید : با گسترش شعب شورای حل اختلاف داخل زندان در صورت حمایت همه جانبه، می‌توان شاهد کاهش اطاله دادرسی، سرعت بخشی به رسیدگی، کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.