ورود رییس قوه قضائیه به اراک

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دقایقی پیش وارد فرودگاه اراک شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه دقایقی پیش در هفدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه اراک شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به اراک در فرودگاه این شهردر گفتگو با خبرنگاران اهداف سفر خود و معاونان قوه قضاییه به استان مرکزی را تشریح کرد.

دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی، حضور در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های رئیس دستگاه قضا است.

در این سفر معاونان دستگاه قضا نیز با حضور در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی ضمن دیدار با مردم مسائل و مشکلات قضایی را بررسی میکنند.

عصر امروز هم جلسه شورای عالی قضایی با حضور رئیس و معاونان قوه قضائیه در استانداری مرکزی تشکیل و مسائل و مشکلات استان مرکزی در این حوزه بررسی می‌شود.

بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی از مهمترین برنامه‌های این سفر عنوان شده، به گونه‌ای علاوه بر دیدار رئیس قوه قضاییه با صنعتگران مرکز استان، دادستان کل کشور هم در سفر به شهرستان ساوه از دو واحد صنعتی از جمله یک کارخانه تعطیل شده بازدید خواهد کرد. رئیس سازمان بازرسی کشور هم در شهرستان محلات در یکی از معادن سنگ این شهرستان حاضر خواهد شد و نتایج این بازدید‌ها در جلسه شورای عالی قضایی بررسی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.