هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛

شاگردان مطهری به دنبال انتقام گیری از آبی پوشان/ نبرد صدر و قعر جدول در آبادان

مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار روز سه شنبه پیگیری می‌شود.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار روز  سه شنبه برگزار می‌شوند و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال به مصاف تیم نساجی می‌رود.

نساجی مازندران- استقلال/ روز سه شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برابر تیم مس کرمان شکست خورد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

حمید مطهری بعد از این باخت از سرمربیگری نساجی استعفا داد، اما مدیران باشگاه با استعفایش مخالفت کردند و او در این تیم شمالی ماندگار شد.

شاگردان مطهری در جام حذفی توانستند تیم آلومینیوم شکست بدهند و با روحیه بالا به مصاف استقلال در لیگ برتر فوتبال می‌روند.

حمید مطهری پرسپولیسی با حمایت هواداران پرشور نساجی می‌خواهد ترمز استقلال را بعد از چند برد متوالی بکشد و علاوه بر این که انتقام شکست در بازی رفت و سوپرجام را می‌گیرد، بیش از گذشته محبوب هواداران سرخپوش شود.

برد در این بازی برای مدیران نساجی آن قدر اهمیت دارد که پاداش ۱۰ میلیونی برای بازیکنان خود در نظر گرفتند تا با این اقدام روحیه نفرات خود را بالا ببرند.

حمید مطهری هم در بین  لیست اعلامی برای هدایت تیم ملی فوتبال قرار داشت و حتی از او برنامه خواستند، اما او انصراف داد.

شاگردان مطهری به دنبال انتقام گیری از آبی پوشان/ نبرد صدر و قعر جدول در آبادان

در آن طرف، تیم استقلال با ۴ برد متوالی توانست فاصله ۸ امتیازی خود را با پرسپولیس رقیب دیرینه خود جبران کند و به خاطر تفاضل یک گل در رتبه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان ساپینتو می‌خواهند با برد برابر تیم نساجی به پنجمین پیروزی متوالی خود در این فصل دست یابند و  روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند، اما کار سختی برابر هواداران پرشور نساجی پیش رو دارند.

این سومین مسابقه ۲ تیم در این فصل است. در بازی رفت استقلال ۳ بر یک برنده شد و ۲ تیم در مسابقه سوپرجام هم به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی هم آبی پوشان یک بر صفر برنده شدند و جام را از آن خود کردند. نساجی تاکنون در لیگ برتر استقلال را شکست نداده و فقط در جام حذفی فصل گذشته در ضربات پنالتی این تیم را برده است.

ساپینتو به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و از روی سکو‌ها نظاره گر این بازی خواهد بود.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی چند روز پیش اعلام کرد که اجازه ورود تبلیغات محیطی را به ورزشگاه وطنی قائمشهر نمی‌دهد و باید دید  تهدید خود را اجرایی می‌کند یا نه!

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع استقلال به پایان رسید.

شاگردان مطهری به دنبال انتقام گیری از آبی پوشان/ نبرد صدر و قعر جدول در آبادان

هوادار- مس رفسنجان/ روز سه شنبه ساعت ۱۵

تیم‌های هوادار و مس رفسنجان هفته پیش  در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته بودند که در نهایت تیم هوادار در ضربات پنالتی توانست حریف رفسنجانی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد و اکنون این تیم در دور برگشت لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال هوادار در هفته بیستم  لیگ برتر فوتبال توانست دست به کار بزرگی بزند و تیم پرسپولیس را جلوی هوادارانش در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

شاگردان الهامی با برد برابر سرخپوشان پایتخت روحیه شان دوچندان شد و آن‌ها با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی  مقابل مس رفسنجان می‌توانند جایگاه حریف خود را در جدول رده بندی بگیرند.

البته تیم مس رفسنجان یکی از مستحکم‌ترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد و گلزنی به این تیم سخت است و باید دید الهامی چه تدابیری برای باز کردن لایه‌های دفاعی حریف خود دارد.

ساکت الهامی در بین لیست اعلامی برای هدایت تیم ملی فوتبال قرار داشت، اما او انصراف داد تا به کار خود در تیم هوادار ادامه بدهد.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان بعد ازچند تساوی متوالی توانست با پیروزی برابر تیم فولاد بالاخره رنگ برد را ببیند و ۳ امتیاز باارزش به دست آورد و با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند انتقام شکست در جام حذفی را از تیم هوادار بگیرند و دست پر به رفسنجان بازگردند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

شاگردان مطهری به دنبال انتقام گیری از آبی پوشان/ نبرد صدر و قعر جدول در آبادان

آلومینیوم اراک- سپاهان اصفهان/ روز سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰

هر ۲ تیم هفته گذشته از جام حذفی کنار رفتند و اکنون تمرکزشان را برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال معطوف کردند.

تیم آلومینیوم در دور برگشت لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی گرفته و هنوز شکستی را متحمل نشده است. این تیم اراکی با ۹ گل خورده در کنار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد و با ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان مهدی رحمتی می‌خواهند با برد برابر تیم سپاهان نوار برد‌های متوالی این تیم را قطع کنند، اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر فوتبال دارند.

در آن طرف، تیم سپاهان ۷ برد متوالی در لیگ برتر فوتبال کسب کرده است و با ۴۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته در جام حذفی شکست سنگینی برابر تیم پرسپولیس متحمل شدند و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفتند و مورایس باید روحیه بازیکنان خود را برگرداند تا بتوانند همچنان به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند.

مورایس سرمربی سپاهان در بین گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی فوتبال قرار دارد، اما هنوز با این مربی وباشگاه سپاهان مذاکره‌ای نشده است.

شاگردان مورایس به دنبال هشتمین برد متوالی خود برابر تیم آلومینیوم هستند تا همچنان صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

شاگردان مطهری به دنبال انتقام گیری از آبی پوشان/ نبرد صدر و قعر جدول در آبادان

صنعت نفت آبادان- تراکتور/ روز سه شنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۱۲ امتیاز درجایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان تابارز مدتهاست که رنگ برد را ندیده اند و آن‌ها می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم تراکتور  نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی برابر حریف تبریزی خود دارند.

در آن طرف، تیم تراکتور بعد از هفته چهاردهم شکست نخوردند و با ۳۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهند روند شکست ناپذیری خود را در آبادان تداوم ببخشند، اما جلوی هواداران خونگرم آبادانی کار دشواری پیش رو دارند.

تیم تراکتور با حضور خمز مربی اسپانیایی فوتبال مالکانه‌ای انجام می‌دهد و هواداران تبریزی از این شیوه بازی رضایت دارند و امیدوارند که امسال تیم محبوبشان حداقل بتواند جایگاهی در خور شان فوتبال تبریز کسب کند.

خمز سرمربی تراکتور هم در بین گزینه‌های حارجی سرمربیگری تیم ملی فوتبال قرار دارد، اما هنوز با باشگاه تراکتور صحبتی در این باره نشده است.

جدال خمز و تابارز مربیان اسپانیایی و برزیلی به جذابیت این بازی می‌افزاید.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفربه نفع تراکتور به پایان رسید.

 

 

                               

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار