کشف ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ریالی افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال شدند.

سردار رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های ارتباطی این استان به پنج دستگاه خودرو مشکوک شده و به رانندگان آن‌ها دستور ایست می‌دهند.

او اضافه کرد: وسایل نقلیه حامل کالا‌های قاچاق با بهره گیری از گرد‌های خاص پلیسی توقیف شده و ماموران در بازرسی از این خودر‌ها متوجه کالا‌های فاقد مجوز و قاچاق می‌شوند.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: در این راستا ماموران توانستند ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از این خودرو‌ها کشف و ضبط کنند.

سردار زارعی با بیان اینکه عمده کالا‌های کشف شده شامل ظروف کریستال، انواع لامپ، قاشق و چنگال است گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

او اظهار داشت: ۱۰ ماهه سالجاری ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: در این مدت زمان ۶۸۱ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شده که ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته میزان کشفیات لوازم خانگی رشد داشته است.

سردار زارعی اضافه کرد: یک هزار و ۱۴۲ متهم مرتبط با قاچاق کالا در ۱۰ ماهه امسال دستگیر و یک هزار و ۱۸۶ پرونده قاچاق کالا در این مدت زمان تشکیل شده است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.