میلان و اینتر ورزشگاه اختصاصی خواهند ساخت/سن‌سیرو به کدام تیم می‌رسد؟

به نظر می‌رسد روسونری و نراتزوری قصد دارند پس از سال ها، استادیومی مجزا برای خود داشته باشند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، استیون ژانگ رئیس اینتر منطقه‌ای سری را برای ساخت یک ورزشگاه جدید آن هم بدون میلان شناسایی کرده و حتی با مالکان این منطقه به توافق رسیده است، این اتفاق در پی افزایش تنش‌ها بین مدیران اینتر و میلان رخ داده است. این دو باشگاه میلانی قرار بود با هم یک ورزشگاه جدید در منطقه سن سیرو بسازند، اما آخرین گزارش‌ها در ایتالیا نشان می‌دهد که آن‌ها اکنون تصمیم به جدایی گرفته‌اند و هر یک ورزشگاه مجزایی برای خود می‌سازند.

بر اساس این گزارش، پروژه ساخت ورزشگاه مجزا همچنان پلن B اینتر است، اما به محض اینکه به یقین برسند ادامه استفاده از استادیوم جوزپه مه آتزا یا ساخت یک ورزشگاه جدید در همان منطقه غیرممکن است، به گزینه اول آن‌ها تبدیل خواهد شد.

گاتزتا به نقل از منابع مرتبط با اینتر ادعا می‌کند که ژانگ در ارتباط با ساخت ورزشگاه جدید، مذاکرات منظمی با گوردون سینگر مالک قبلی میلان و عضو فعلی هیئت مدیره این تیم داشته است. آخرین باری که آن‌ها در مورد این موضوع صحبت کردند، قبل از مسابقه سوپرکاپ بود، جایی که طبق گزارش ها، سینگر به ژانگ گفت روسونری هنوز هم سن سیرو را به عنوان گزینه اول خود در نظر می‌گیرد.

با این حال، مالک جدید میلان جری کاردیناله معتقد است که ورزشگاه جدید باید در جای دیگری ساخته شود، این تناقض باعث شده تا اینتر به این نتیجه برسد که رقبای هم‌شهری آن‌ها ایده روشنی در مورد مراحل بعدی ندارند. از سوی دیگر، میلان معتقد است که آینده اینتر تحت هدایت کمپانی سونینگ نامشخص است، بنابراین آن‌ها می‌خواهند پروژه خود را بدون نراتزوری پیش ببرند.

به گزارش گاتزتا، تنش بین دو باشگاه در حال افزایش است و به نظر واضح است که راه دو باشگاه جدا می‌شود و هر یک ورزشگاه‌های جدید خود را دور از سن سیرو خواهند ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار