تلاش برای به بهره برداری رسیدن طرح های درمانی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در تلاشیم بیش از ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در سال جدید به مرحله بهره برداری برسد.

سید محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نشست خبری گفت : حدود ۷۵ طرح بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی آبادان در دست انجام است که برخی از آن ها افتتاح شده و بعضی دیگر نیز در سال آینده به مرحله بهره برداری می رسند.

به گفته او برای به ثمر نشستن این طرح ها سازمان منطقه آزاد اروند، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استانداری خوزستان و وزارت نفت نیز به یاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده اند.

آقای محمدی با بیان اینکه در اوایل سال آینده عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی جدید در شادگان آغاز می‌شود گفت : راه اندازی بیمارستان قلب در خرمشهر و بازسازی بخش‌های بیمارستان‌های مختلف و خرید و نصب دستگاه‌های جدید مانند آنژیو گرافی و ام آر آی در آبادان و خرمشهر از مهمترین طرح‌های در دست انجام است.

او با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مورد مثبت در بیمارستان‌های منطقه نداریم و شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت آبی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکید کرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و حضور مهمانان نوروزی در منطقه از شهروندان می‌خواهیم موارد بهداشتی را رعایت کنند و افراد علامت دار در اجتماعات وارد نشوند تا تعطیلات خوبی برای شهروندان سپری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.