همه باید قدردان نعمت امنیت باشیم/درایت یگان ویژه باعث شد نقشه های دشمن نقش بر آب شود

استاندار گلستان گفت: نیروهای یگان ویژه نشان دادند در سخت‌ترین شرایط از وجودشان مایه گذاشتند تا کشور در وقایع اخیر حفظ شود.

علی محمد زنگانه امروز یکشنبه ۷ اسفند در یادواره شهدای یگان ویژه فراجا  گفت: نیرو‌های یگان ویژه نشان دادند در سخت‌ترین شرایط از وجودشان مایه گذاشتند تا کشور در وقایع اخیر حفظ شود.

او  افزود:آنها زخم‌ها را بر پیکرشان دیدند و از جان گذشتند و برای حفظ امنیت مردم ایستادگی کردند.

استاندار گلستان  گفت: صبر راهبردی یگان ویژه در وقایع اخیر ستودنی بوده و خواهد بود و در شرایطی که تعدادی از نیرو‌های یگان ویژه گلستان در این وقایع مجروح شدند، اما با گذشت، مسائل را به گونه‌ای مدیریت کردند که کمترین خسارت مالی و جانی وارد شود.

او  ادامه داد: دشمن به دنبال پروژه کشته سازی بود و درایت یگان ویژه باعث شد نقشه دشمن نقش بر آب شود.

او با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت بر همه ما واجب است، گفت: حفظ وحدت موجود در استان و کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه باید در نظر ما باشد، چون توصیه شهدای ما هم همین بوده است.

استاندار ادامه داد: تمام وصیت‌نامه‌های شهدا جهاد تبیین است و ما نیز امروز در عرصه جهاد تبیین وظیفه‌مندیم، چون این جهاد تبیین آگاهی را به جامعه تزریق می‌کند.

او گفت: دشمن روز به روز در حال تنگ کردن حلقه محاصره است و امروز دشمن از جنگ سخت به سمت محاصره اقتصادی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی پیش رفته است.

زنگانه گفت: هوشیاری، مقاومت، ایستادگی، مورد مقام معظم رهبری است و هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه ذلت مقابل دشمنان است.

او گفت:دولت از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده خواهد کرد و ما نیز در استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار