در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

باید به یک عدالت رسانه‌ای در جذب نیرو‌ها برسیم + فیلم

مقصودی گفت: رادیو خانه افراد در صداوسیماست و خیلی از چهره‌ها که در فضای رسانه هستند، اگر دچار تلاطم باشند با رادیو حالشان خوب می‌شود.

علیرضا مقصودی، مدیر شبکه رادیو جوان درباره به‌کارگیری افراد چهره در رادیو مانند فرزاد حسنی و امتیازی که برای رادیو محسوب می‌شود، گفت: افرادی که در رادیو فعالیت می‌کنند، چه آن‌هایی که در گذشته فعالیت می‌کردند و چه آن‌هایی الان فعالیت می‌کنند، رادیو خانه آن‌هاست. آن‌ها سرمایه‌های اجتماعی سازمان صداوسیما هستند.

مقصودی ادامه داد: در دوره تحول هم به این موضوع توجه شده که هم سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کنیم و هم بتوانیم سرمایه‌های اجتماعی جدیدی را با حضور آدم‌های جدید، جوانان و نوجوانان مستعد سراسر کشور تولید کنیم. ما باید به یک عدالت رسانه‌ای در جذب نیرو‌ها برسیم.

مدیر شبکه رادیو جوان با بیان اینکه ما در رادیو جوان هم از این پیشکسوتان استفاده می‌کنیم، هم اگر لازم باشد دعوتشان می‌کنیم، افزود: رادیو خانه افراد در صداوسیماست. خیلی از افرادی که چهره شدند و در فضای رسانه‌ای هستند، اگر دچار تلاطم باشند با رادیو حالشان خوب می‌شود.

به گفته وی، از آنجایی که شبکه رادیو جوان خاستگاه تربیت نیروی انسانی یا بخشی از آن بوده، این امکان وجود دارد از این عزیزان در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم. هیچ‌وقت محدودیت در به‌کارگیری افراد نداشتیم، مگر آنکه فرد برای حضور محدودیتی داشته باشد. با این حال، همیشه درِ رادیو به سمت پیشکسوتان باز بوده است. فرقی نمی‌کند تهیه‌کننده، مجری، گوینده و نویسنده باشند. 

مدیر شبکه رادیو جوان در پاسخ به این سوال که گاهی به دلیل حاشیه‌های روی آنتن مدیران شبکه نمی‌خواهند از این افراد استفاده کنند، تصریح کرد: اینکه اشکال روی آنتن رخ دهد یا عزیزی در برهه‌ای از زمان دچار خطا شود، در همه صنوف و همه‌جا وجود دارد. به‌هرحال، همه در صداوسیما یک خانواده هستند. هم نگاه تشویقی، هم نگاه تنبیهی وجود دارد. ولی هیچ‌وقت با افراد با نگاه حذفی برخورد نمی‌شود.

به گفته وی، هیچ کدام از مدیران چه مدیران ارشد سازمان چه تهیه‌کنندگان و مدیران گروه نگاه حذفی به افراد ندارند. تمام تلاشمان این است با کمترین خطا از حوادث مختلف عبور کنیم. اگر خطایی اتفاق بیفتد و یکجا‌هایی باید این خطا نگاه تنبیهی داشته باشد، درون خانواده آن را حل می‌کنیم. چراکه آن فرد عضوی از خانواده ماست. 

مقصودی با بیان اینکه ما در سازمان صداوسیما با کمترین تنش از حوادث مختلف عبور کردیم، بیان کرد:، ولی همیشه یک مواردی وجود داشته است. با این حال، در شبکه رادیو جوان این مسائل کم بوده است. چراکه بچه‌های رادیو جوان سعی می‌کنند در بحران‌ها و حوادث صف خود را با دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان مردم جدا کنند و طرف مردم بایستند. در‌های رادیو جوان به روی همه عزیزان باز است که می‌توانند رادیو را در ارتقای آنتن یاری دهند. فرقی نمی‌کند در حوزه آموزش یا اجرا باشد.

مدیر رادبو جوان

 پیش از این، مدیر رادیو جوان از برنامه‌ای با حضور فرزاد حسنی در تحویل سال خبر داد و گفته بود، این برنامه چهار ساعته با جنس برنامه‌سازی فرزاد حسنی روی آنتن می‌رود که با تهیه‌کنندگی آقای رجبی و گلبن همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار