انزو فرناندز دوست ندارد ستاره از چلسی برود

انزو فرناندز از باشگاه چلسی درخواست کرد تا قرارداد ژائو فلیکس را به حالت دائمی دربیاورد.

ژوائو فلیکس ژانویه امسال با مبلغ ۹.۷ میلیون پوند به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید راهی چلسی شد. او تا کنون در ۴ بازی برای آبی‌ها به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده است. انزو فرناندز، هم تیمی ژائو در چلسی معتقد است که این بازیکن ۲۳ ساله چیز‌های بیشتری برای ارائه کردن دارد و منتقدان او که قیمت هزینه بالای انتقالش را زیر سوال می‌برند بایستی صبور باشند.

فرناندز که او هم مثل فلیکس، ژانویه امسال راهی چلسی شد، برخلاف این بازیکن قراردادی دائمی با آبی‌ها دارد. او با ستایش هم تیمی پرتغالی خود که پیش از این در بنفیکا سابقه بازی کنار هم را داشتند گفت: "وقتی به این جا رسیدم او با من تماس گرفت تا اگر کمکی نیاز داشتم، انجام دهد. او بازیکنی است که در داخل زمین هم به شما خیلی کمک می‌کند. "

ستاره آرژانتینی چلسی در ادامه صحبت‌های خود از سران این باشگاه خواست تا قرارداد قرضی فلیکس را دائمی کنند: "فلیکس بازیکن بزرگی است و امیدوارم که باشگاه چلسی تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام دهد. "

فلیکس اگرچه در اولین بازی خود با پیراهن چلسی – مقابل فولام – با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد، اما پس از پشت سر گذاشتن سه هفته محرومیت، بازگشت موفقیت آمیزی به ترکیب آبی‌ها داشت و عملکرد امیدوار کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.