رقابت ۲۹۳۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون دکتری تخصصی

رئیس ستاد حفاظت آزمون استان کرمانشاه از رقابت ۲۹۳۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مجید محمدی رئیس ستاد حفاظت آزمون استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱، گفت : این آزمون همزمان با سراسر کشور صبح روز پنجشنبه (یازدهم) اسفند در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این آزمون ۲۹۳۱ داوطلب از کرمانشاه شرکت خواهند کرد که حدود دو سوم آن‌ها یعنی ۱۸۳۸ نفر را بانوان و ۱۰۹۳ نفر مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد حفاظت آزمون استان کرمانشاه با بیان این آزمون در یازده حوزه فرعی در محل دانشگاه رازی به عنوان حوزه اصلی برگزار خواهد شد، گفت: از این تعداد هشت حوزه مربوط به خانم‌ها و سه حوزه مربوط به داوطلبان مرد است.

محمدی گفت: دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم ورزشی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده نفت و پتروشیمی، دانشکده کشاورزی، دانشکده دامپزشکی، دانشکده برق و کامپیوتر و دبیرستان دخترانه وابسته به دانشگاه رازی حوزه‌هایی هستند که بانوان داوطلب در آن آزمون خواهند داد.

به گفته این مسئول، آقایان داوطلب آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ هم در سه حوزه فرعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده علوم پایه و مجتمع کلاسی شهید سردار سلیمانی دانشگاه رازی باهم رقابت می‌کنند.

وی از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی امسال از روز دوشنبه (هشتم اسفند) خبر داد و گفت: داوطلبین برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت سازمان سنجش به آدرس https://sanjesh.org مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار