فرمانده یگان ویژه فراجا:

خط قرمز پلیس، برقراری امنیت است

فرمانده یگان ویژه فراجا گفت: خط قرمز پلیس و نیروهای انتظامی در کل کشور تامین و برقراری امنیت است و تمام توان خود را در این خصوص به کار می گیریم.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه فراجا  روز شنبه در چهارمین یادواره سرداران و هزار و ۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه فراجا در مشهد گفت: کسانی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند با اقتدار پلیس روبه رو خواهند شد.

او افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تکریم خانواده آن‌ها و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است و یادواره شهدای یگان ویژه فراجا از بهمن امسال تا ۲۰ اسفند در تمامی استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

فرمانده یگان ویژه فراجا ادامه داد: یگان‌های ویژه فراجا تا کنون هزار و ۳۲۰ شهید تقدیم کشور کرده اند که راه آن‌ها ادامه دارد.

واقعه عاشورا در بین نسل جوان و انقلابی جمهوری اسلامی ایران جاری است

حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت واقعه عاشورا در بین نسل جوان و انقلابی جمهوری اسلامی ایران جاری است.

چهارمین یادواره سرداران و هزار و ۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه فراجا با محوریت پاسداشت ۵۴ شهید یگان ویژه خراسان رضوی در مشهد برگزار و از خانواده شهدا تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.