امام جمعه همدان مطرح کرد

پاسداران فداییان انقلاب و مردم

امام جمعه همدان گفت: ابا عبدالله الحسین علیه السلام پاسدار دین خدا بود و پاسداران هم فداییان انقلاب اسلامی و مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در نشست با فرماندهان سپاه انصارالحسین علیه السلام  به مناسبت روز پاسدار گفت:یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که نام امام حسین را در سرتاسر دنیا گستراند و کسی که از ملکوت دور شده است باید به امام حسین علیه السلام متوسل شود.

او با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب این است که نام امام حسین (ع) را در دنیا فراگیر کرد، گفت: امام حسین (ع) پاسدار دین خدا بود و شما پاسداران هم فداییان انقلاب اسلامی مردم ایران هستید.

امام جمعه همدان افزود: دشمن امروز در مقابل نیرو های مسلح مستأصل و درمانده شده است

امام جمعه همدان افزود:بشارت باد بر شما بر انتخاب پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای الهی و جمهوری اسلامی و بدانید خداوند در مقابل زحمات شما وعده های فراوانی داده است و یکی از وعده‌های او این است تا زمانی که دین خدارا یاری کنید خدا وعده نصرت الهی را داده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت:پاسداری مسئولیت آوراست و این مسئولیت هم در مساله دفاعی و نظامی و هم در موضوع فرهنگی و جهادی و سازندگی و خدمت رسانی است که الحق سپاه در تمامی آنها زیبا درخشیده است.

او ادامه داد دشمنان و مستکبران در مقابل سپاه زبون و خار شده اند و از توانایی سپاه اطلاع دارند و می‌دانند که باید در خصوص سپاه با دقت تصمیم بگیرند و بنابراین تروریستی نامیدن سپاه را خلاف قانون دانستند ، دشمنانی که اصلا اعتقادی به قانون ندارند.

در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان ضمن یاد و خاطره شهدا گفت: شکرگزاری می کنیم که خداوند توفیق داد در زمانی خدمتگزار باشیم که رنگ و بوی شهدا در کشور ساری و جاری است و نظام ولایی در کشور حاکمیت داردو این توفیقی است بزرگ و ما بر این خدمت و نوکری به خود می بالیم.

او اضافه کرد:عهدنیز به این دلیل که عهد و پیمان ببندیم با نماینده ولی‌فقیه در استان و رهبری عظیم الشان به این دلیل که ما پای این انقلاب و رهبری تا پای جان هستیم و از آرمان‌ها و اهداف و خون شهدا تا پای جان دفاع خواهیم کرد و از مواضع انقلابی کوتاه نخواهیم آمد.

مجیدی تصریح کرد:امروز به برکت رهبری امام خامنه‌ای عزیز در اوج قدرت نظامی هستیم و ابرقدرت‌های پوشالی امروز جایگاهی ندارند و سپاه پاسداران در آمادگی کامل برای هرنوع اقدام دشمنان است  و هر روز شاهد اخبار امید وار کننده نظامی خواهیم بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه‌السلام همدان افزود: امروز سپاه در زمینه خدمات رسانی بسیار موفق بوده و در راستای کمک به دولت انقلابی و خدمت رسانی به مردم نهایت همکاری را داشته است و نوکری در راستای خدمت به مردم را از افتخارات خود می داند.

سردار مجیدی در پایان به کنگره ۸۰۰۰ شهید استان اشاره و افزود: یکی از مهمترین کار‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ کنگره شهدای استان است که می‌طلبد مجموعه نهاد‌های وسازمان‌ها و ادرات استان با همتی مضاعف در راستای این ماموریت بزرگ فرهنگی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.