برگزاری اعیاد شعبانیه در ۲۶ بقعه متبرکه همدان

اعیاد شعبانیه در ۲۶ بقعه متبرکه برگزار و غبارروبی بقاع متبرکه و توزیع سبد معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار از جمله بخش‌های این جشن‌ها است.

امیر مهدوی,مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: برگزاری ویژه برنامه اعیاد شعبانیه و آذین‌بندی بقاع متبرکه، ویزیت و مشاوره رایگان، اهدای جوایز به نام‌های حسین، ابوالفضل و سجاد و دعوت از سخنرانان و مداحان ویژه در بقاع متبرکه در دستور کار بوده است.

او به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ۱۰ بقعه متبرکه استان اشاره کرد و گفت: عطر‌افشانی و غبارروبی بقاع متبرکه، توزیع سبد معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی در بقاع متبرکه سطح یک استان مورد توجه بوده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به توزیع سبد ارزاق بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر و عیادت بیماران توسط هیات امنای بقاع متبرکه گفت: سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

مهدوی گفت:غرفه کودک با برنامه‌های متنوع به مناسبت این ولادت‌های باسعادت برای کودکان برگزار می شود و قرائت زیارت آل یاسین، دعای فرج، زیارت عاشورا، زیارت امین‌الله، دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعای طلب باران و ختم سوره ملک به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در این ایام داریم.

او با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی، پخش کیک و چای در بین زائران حرم مطهر آستان مقدس برخی از امامزادگان استان در برنامه بوده است گفت: در این ایام تقریبا ۲۳۰ نفر از بیماران به صورت رایگان در بقاع متبرکه استان ویزیت رایگان شدند.

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.