مسابقات تیراندازی با کمان خراسان بزرگ برگزار شد

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: مسابقات آزاد تیراندازی با کمان خراسان بزرگ به میزبانی شهر سرخس برگزار شد.

 محمد ابراهیم امینی رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: رقابت‌های تیراندازی با کمان خراسان بزرگ در دو رشته‌ی کمان‌های کامپوند و ریکرو به میزبانی شهرستان سرخس برگزار شد.

او افزود: ۴۰ نفر از استان‌های خراسان‌های رضوی و شمالی در رده سنی آزاد در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی ادامه داد: در رشته ریکرو مبتدی بانوان حلیمه گل میمی از مشهد قهرمان شد. اسما رسول خانی و یاسمن نجمی نیا هر دو از سرخس به ترتیب دوم و سوم شدند.

امینی بیان کرد: در ریکرو مبتدی آقایان امیرعباس دیرانلو و سهراب دیرانلو هر دو از اسفراین به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند جواد غفوری از سرخس در جایگاه سوم قرار گرفت.

او تصریح کرد: همچنین در ریکرو حرفه‌ای بانوان مائده ریاحی از مشهد اول صوفیا میرزایی از سرخس دوم شد و مبینا لشکری از مشهد در جایگاه سوم قرار گرفت. در ریکرو حرفه‌ای آقایان سامان شاه پرست و شهریار فیضی هر دو از سرخس به ترتیب اول و دوم شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی  با اشاره به برگزاری رشته کامپوند در بخش بانوان تأکید کرد: در کامپوند حرفه‌ای بانوان پندار خرمی و بیتا البرزی هر دو از مشهد به ترتیب اول و دوم شدند و هلیا معمارزاده از سرخس به مقام سوم رسید.

امینی اظهار کرد: این مسابقات داخل سالن و در مسافت ۱۸ متر برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار