عصبانیت شدید علینژاد و نازنین بنیادی از اين تصوير زنانه در ايران

حضور سفیر سوئیس در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها در قم، در حالی که چادر بر سر دارد، باعث اعتراض لیدرهای براندازان شده است.

در ماه‌های اخیر، آشوب‌هایی در کشور به بهانه مرگ مهسا امینی و با موضوع قانون حجاب در اسلام و ایران به راه افتاد.

جریان ضدانقلاب با به راه انداختن آشوب‌ها در کف خیابان و جنگ روانی در رسانه و فضای مجازی تلاش کرد پروژه براندازی جمهوری اسلامی را پیش ببرد و در این مسیر، نقطه اتکای براندازان، دولت‌های غربی و برخی هم پیمانان منطقه‌ای آن‌ها بودند. غربی‌ها هم البته برای این جماعت کم نگذاشتند و از پول و رسانه و حمایت سیاسی و خلاصه همه کار کردند؛ چون منفعت مشترک در تخریب ایران داشتند.

با این حال، براندازان انتظار نداشتند این حمایت حد یقفی داشته باشد و آن‌قدر همیشه از غرب حمایت دیده بودند که انتطارشان در هنگامه آشوب براندازی هم این بود که هر خواسته‌ای از غرب علیه ایران دارند، سریع برآورده شود.

عصبانیت شدید علینژاد و نازنین بنیادی از تصویر سفیر سوئیس در ایران

یکی از خواسته‌های آنان از کشور‌های اروپایی هم این بود که سفرای خود را از ایران فرا بخوانند. براندازان بار‌ها این موضوع را طرح کردند، اما غرب گرچه از آنان حمایت می‌کرد، اما وقتی دید توان براندازان با وجود همه حمایت‌ها، از سطح شکنجه نیرو‌های حافظ امنیت یا آتش زدن سطل آشغال و بستن خیابان فراتر نمی‌رود و بین خودشان هم اختلاف زیاد است و رهبر و لیدر مناسب و برنامه مشخصی هم ندارند، حاضر به دادن هزینه بیشتر برای یک جماعت لمپن نشد. در نتیجه خواسته براندازان برای قطع یا کاهش روابط دیپلماتیک اروپا با ایران، جامه عمل نپوشانید.

حال می‌بینند سفیر سوئیس نه تنها ایران را ترک نکرده، بلکه حتی خلاف نظر براندازان، ضابطه پوشش چادر در زیارتگاه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در ایران را هم رعایت و برای حضور در حرم حضرت معصومه در قم، چادر سیاه سر کرده است.

کار خانم سفیر در واقع نوعی عادی‌سازی یا به قول خود براندازان، نرمالیزه کردن حجاب برای شهروند غربی بود. وقتی سفیر سوئیس چادر بر سر می‌گذارد -حتی برای ساعاتی محدود و مکانی مشخص- یعنی این چادر و قوانین مربوط به پوشش در ایران، آنچنان هم که براندازان می‌گویند، منفی نیست.

سفرای غربی البته هدف روشنی از دیپلماسی عمومی در کشور‌های دیگر و حضور بین مردم عادی دارند، اما همه آن اهداف مشخص هم برای براندازان توجیه‌گر این کار سفیر سوئیس در ایران نیست. چون از نظر آنان، الان باید هفته‌ها می‌بود که سوئیس به خاطر قانون حجاب در ایران، سفیرش را از ایران فراخوانده بود، نه اینکه خانم سفیر چادر بر سر و طبق ضوابط پوشش در ایران، دنبال دیپلماسی عمومی در حرم حضرت معصومه در قم باشد!

نازنین بنیادی، بازیگر و رقاص موزیک ویدئو‌های دست چندم که حالا به لطف حمایت غربی‌ها و بی لیدری براندازان تبدیل به لیدر سیاسی شده است، یکی از این معترض‌هاست. او در توئیتر خود نوشت: «قانونگذاران غربی غالباً از ما می‌پرسند چگونه می‌توانند به بهترین شکل از مردم ایران حمایت کنند. در میان فریاد‌های زن، زندگی، آزادی و در حالی که زنان شجاع ایرانی همه چیز را برای آزادی به خطر می‌اندازند، سفیر سوئیس با پوشش مذهبی کاملاً محافظه کارانه دقیقاً همان کاری را کرد که نمی‌بایست می‌کرد».

عصبانیت شدید علینژاد و نازنین بنیادی از تصویر سفیر سوئیس در ایران

مسیح علینژاد هم که این روز‌ها برای دیده شدن و التماس از سران غربی، آواره پایتخت‌های اروپایی و امریکایی است تا وابستگی خود را بیشتر فریاد بزند، از اقدام سفیر سوئیس برآشفته و رفتار او را «خجالت آور» توصیف کرده است!

براندازان نمی‌خواهند بفهمند که موضوع هر تغییر سیاسی در ایران، باید ملت ایران با سابقه مذهبی عمیق و باور‌های نهادینه شده اسلامی باشد و مبنای تصمیم غرب در مورد ایران هم همین است. بر فرض که هیچ سفیر زنی در ایران از قانون پوشش پیروی نکرد، با ده‌ها میلیون مسلمان ایرانی که باور دینی‌شان فراتر از هر نظام حاکمیتی است، چه خواهند کرد؟

منبع: همشهری آنلاین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهارک
۲۱:۴۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
چقدر این خانم سفیرباحجاب زیباتره
Iran (Islamic Republic of)
فربد
۲۱:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
من از مدتها قبل می‌دانستم که بین این سام و این مصیح علی‌نژاد یک رابطه ای هست تا بلاخره معلوم شد که خواهر زاده او می‌باشد و برای همین هست که همیشه از او حمایت می‌کرد. اما از وقتی مشخص شد که اون پسره روانی هست و در بیمارستان روانی بستریش کردن دیگه مسیح خانم هم صداش در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
مصی پولی نژاد و بر اندازها،به هر دری میزنن که واسه جمهوری اسلامی خدشه ای وارد بشه اما هر بار خداوند متعال کاری میکنه عزت جمهوری اسلامی بالاتر بره و باعث ابرو ریزی این جماعت مرگ مغزی بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۴۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
خانم علی نژاد باید بداند که انان در هرکشوری که زندگی کنند به فرهنگ و اداب و رسوم ان ملت احترام می گذارند و این نشان از بلوغ فکری انان است این عصبانیت او نشان از ان دارد که او هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده است واقعا خوش به حال جمهوری اسلامی که چنین اپوزیسیون با حالی دارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد کاظم راد
۱۱:۴۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
ای لجاره لجنزار (علی نژاد و بی بنیادی و بی اصل و نسب )فکر کردی همه مثل تو لجن زده هستند کور خواندی چی شد اول دی ماه قرار بود ایران باشی که مثل الاغ عر عر کنید همه پارس کردنت بر باد رفت؟آخه شنیدم که آمریکایی‌ها قلاده به گردنت انداختند که هزینه رو دستشان گذاشتی این اولش موشک هایپر سونیک ما آنقدر وحشت ناک هست هیچ یک از ماهواره دنيا حتی ۳ ثانیه هم در مانده شدن که رصد کنند اربابانت هم به خاطر همین از پناهگاه بیرون نمی‌آیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
وقتی من این موجود می بینم حنجره خودوش پاره میکنه یاد هند جگر خوار قاتل حمزه (ع) عموی پیامبر می افتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
مصی جان، از حرص زیاد داری روز به روز شکسته تر و بدقیافه تر و.... میشی . یک کم به خودت برس. آدم تو رو میبینه باید غسل وحشت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
واقعا این مجری هست یا جادوگر ، قیافه اش به زن جادوگر که تو کارتون های قدیمی بود خیلی شبیه است اگر شب بخواب آدم بیاید دچار سکته می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
با ال علی هر که در افتاد ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
این یه فکر تو سرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
با آل علی هر که در افتاد ورافتادپیرورزی از آن آل علی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
علی نژاد نه
اَنی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ان شاالله ازاین عصبانیت بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ای مصی انگار خودش نیس نقش بازی میکنه طرز رفتار و گفتارش همش نشون بده از دوری از خود واقعی کاملا رنج میکشه ولی اعتراف هم نمیکنه

نمیدونم چطور بعضی خانما ازش طرفداری میکنن
این خودش گیج و منگ هس کاملا معلومه طرفدارانش هم بدتر ازخودش هس حتما

کارشناسان روانی و اجتماعی باید بررسی کنن درباره این معضلات بی هویتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
مسی عجوزه،خیلی،زشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
چادر و حجاب اگر خوب است چرا سوئیس الزامی نمیشه و فقط در ایران الزامی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
عزیزم اونجا حکومتش فرق داره هر کشوری طبق آیین و مذهب خودش قانون وضع میکنه و هر کس هم وارد اون کشور میشه به قوانین اونجا احترام میزاره پس این سوال معنایی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
مبنای عقلانی حجاب را ببین خودت میفهمی حجاب خوب هست یا بد، ضمنا مگر سوییس ملاک ماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
تا خدا هست با اسلام و قرآن پیامبر گرامی (ص) و اهل بیت (ع) ستیزه نکنید که پیروزی از آن مسلمانان است و هیچ کس نمی تواند ایران اسلامی را شکست دهد.
چون خون هزاران شهید درخت برومند اسلام را آبیاری و پربار نموده و نور چراغ اسلام در سراسر گیتی روز به روز روشن تر وبشریت را به سوی اسلام و قرآن هدایت می کند.
و چه بهتر است که با توکل به خدا همه
به دامان پر مهر اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن و اهل بیت (ع) گرامی اسلام پناه ببریم و هر کس هم که دچار خطا و لغزش شده توبه کند و به خدا پناه ببرد .
United States of America
حنانه
۱۴:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
عفت،حیا و فداکاری را در جامعه گسترش بدید حجاب خودش میاد،رسانه های اونور وابسته به پروپاگانادای عربی و عبری و غربی تو مخ جوان ۷ جا انداختن که زندگی را باید صرف کامجویی و لذتجویی کرد،وای اگر ما سیاست درست رسانه ای برای زدودن این سم از اذهان مردم نکنیم در زندگی ایرانی شیعی باید دنبال معنا بود نه لذت جویی صرف...این وظیفه آموزش و پرورش و دستگاه تبلیغات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
اصلا نظر این دو دلقک مسخره، مهم نیست. مهم اینه که سفیران اروپا به حرف افراد بی‌هویتی مثل این دو نفر توجه نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
مسی خانم، اینقدر جوش نزن! به عکس های خودت نگاه کن! توی یک سال اخیر خیلی شکسته شدی، عزیزم! داری شبیه زن بابای سیندرلا میشی! حالا از ما گفتن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
این علینژاد حیران فکر میکند ایران مثل غرب وفرهنگ پراز فساد سال ۱۳۵۱میباشد که زن هرچه برهنه تر باشد دانا تر وقابل احترام تر است اما نمی داند که اگر برهنگی نشانه دانایی بود حیوانات از همه برهنه تر میباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
مرگ بر منافقان و مزدوران آمریکایی