آزمون داوری و میانجیگری استان با حضور ۵۴۳ شرکت کننده

آزمون داوری و میانجیگری استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان و معاون توسعه حل اختلاف استان با ۵۴۳ شرکت کننده برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: ظرفیت پذیرش داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۱ به تعداد ۴٧٧ نفر است که از این تعداد ۱۳۰ نفر برای میانجیگری و تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری برگزیده خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: که از تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری ۲۱۷ نفر برای داوری عمومی و ۱۳۰ نفر هم برای داوری تخصصی خانواده انتخاب می‌شوند.

او تاکید کرد: تعدادی از قضات، اساتید دانشگاه و اعضای شورا‌های حل اختلاف نیز برابر با ضوابط و سوابق بدون آزمون، پروانه داوری و میانجیگری دریافت می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: پذیرش داوری در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۳۷ نفر بوده است، که ۹۹ نفر داوری عمومی و ۳۸ نفر داوری تخصصی خانواده بوده اند و برای ۹ نفر از قضات بازنشسته نیز ابلاغ داوری صادر شده و بقیه متقاضیان در جریان صدور ابلاغ می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی تصریح کرد: تعداد میانجیگران پذیرش شده در سال ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰ به تعداد ۱۲۸ نفر بوده که پرونده برای ایشان تشکیل شده، ولی دوره آموزشی آن‌ها هنوز شروع نشده و در دست اقدام است.

او تصریح کرد: ظرفیت پذیرش داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۱ تعداد ۴٧٧ نفر است که از این تعداد ۱۳۰ نفر برای میانجیگری و تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری بوده که از تعداد ۳۴۷ نفر برای داوری ۲۱۷ نفر برای داوری عمومی و ۱۳۰ نفر هم برای داوری تخصصی خانواده انتخاب می‌شوند.

برچسب ها: داوری ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار