سپاه پاسداران مردمی‌ترین نیروی نظامی دنیا است

نماینده ولی فقیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر و گسترده تر از یک نهاد انقلابی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران شهر یاسوج با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: از پاسداران انقلاب به خاطر تلاش در عرصه‌های مختلف به ویژه پاسداری از دین، انقلاب و ارزش‌ها قدردانی می‌کنیم.

آیت الله حسینی افزود: نامگذاری سوم شعبان به عنوان روز پاسدار بسیار پرمعنا است چرا که امام حسین (ع) پاسدار دین و انقلاب پیغمبر اسلام (ص) بودند و از ارزش‌های الهی حمایت و دفاع می‌کرد.

او با بیان اینکه اگر بار‌ها ما را بکشند و زنده کنند دست از انقلاب و اسلام نخواهیم کشید، گفت: همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام باقی خواهیم ماند.

آیت الله سید نصیر حسینی با تاکید بر اینکه باید از اسلام، ارزش‌های الهی و قرآن دفاع کرد، افزود: امام حسین (ع) با همه وجود و عزیزان خود برای دفاع اسلام به میدان آمد، در انقلاب اسلامی رزمندگان برای به ثمر نشستن انقلاب و اسلام جان و خون دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان به ضرورت قرار گرفتن انسان در مسیر آزادگی و عدالت اشاره کرد و ادامه داد: ۶ اسفندماه ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز و همچنین ولادت امام سجاد (ع) است، اگر جانباز و ایثارگران و شهدا نبودند امروز ایران امنیت نداشت، کسانی که در دنیای امروز به دنبال آزادگی و مقابله با استکبار قدم برداشتند الگوی آن‌ها ملت ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.