ژاوی: حذفمان از لیگ اروپا تاسف آور است

ژاوی گفت از نتیجه و این حذف راضی نیست اما این نتیجه نباید روی کار بارسلونا اثر منفی بگذارد و نگاه آنها رو به جلو است.

تیم فوتبال بارسلونا در خانه منچستریونایتد در نیمه اول 1-0 جلو افتاد اما شاگردان اریک تن‌هاخ شرایط را در نیمه دوم تغییر دادند و با یک پیروزی 2-1 به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کردند. ژاوی پس از حذف از لیگ اروپا در کنفرانس خبری در مورد بازی گفت:ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم چندان خوب کار نکردیم. نا امیدی بزرگی است. تاسف آور است زیرا هیجان زیادی داشتیم تا کارهای بزرگی انجام دهیم اما مقابل یک حریف فوق العاده قرار گرفتیم.

او ادامه داد":آنها از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند هستند. گل اول آنها آسیب زیادی به ما زد. می توانستیم قبل از گل اول آنها، 2-0 جلو بیفتیم و شانس هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. نسبت به فصل قبل بسیار بهتر شده ایم. از خودمان شخصیت نشان دادیم. ما مقابل تیم های قدرتمندی مثل اینترمیلان، بایرن مونیخ و منچستریونایتد بازی کردیم. سال آینده دوباره تلاش می کنیم. این شکست نباید تاثیر منفی روی کار ما بگذارد. یکشنبه یک بازی دیگر داریم.
از ژاوی در مورد غیبت پدری و گاوی سوال شد و سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ اظهار کرد:با حضور پدری و گاوی فکر می کنم شرایط متفاوت می شد.

ژاوی درباره مصدومیت آرائوخو گفت:آرائوخو برای یکشنبه در دسترس خواهد بود. تعویض او یک اقدام احتیاطی بود. 

ژاوی همچنین در مورد بازار نقل و انتقالات بارسلونا در تابستان گفت:با توجه به فیرپلی مالی، اگر وضعیت مناسب باشد، باید ببینیم در تابستان چه کاری می توانیم انجام دهیم. باید از خودمان انتقاد کنیم تا پیشرفت کنیم. ما از این نتیجه راضی نیستیم اما نسبت به فصل گذشته بسیار تغییر کرده ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار