سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در لرستان

استاندار لرستان گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سال گذشته در این استان سرمایه‌گذاری شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان  ظهر امروز در جلسه بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه لرستان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند مشکلات موجود در دستگاه تحت مدیریت خود را به‌منظور معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال برطرف کنند.

او با بیان اینکه جلسه بعدی بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه قبل از پایان سال برگزار می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای ایجاد اشتغال بسیار مهم و اثرگذار است.

استاندار لرستان عنوان کرد: هماهنگ‌کردن دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌های موجود به‌منظور پرداخت حداکثری و بابرنامه تسهیلات از اهداف جلسه بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه است.

او بیان کرد: بخشی از مشکلات موجود کشوری است و باید آن‌ها را پذیرفت، اما در مواردی که دستگاه‌های اجرایی لرستان باید زمینه را فراهم کنند انتظار می‌رود به بهترین وجه کمی و کیفی انجام شود.

زیویار همچنین با اشاره به اینکه جلسه تبصره ۱۶ قانون بودجه با رویکرد کلان استانی برگزار می‌شود، گفت: انتظار می‌رود اگر اختلاف‌نظری بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد به‌صورت نشست‌های بین‌دستگاهی با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی رفع و رجوع شود.

او همچنین به کارنامه قابل قبول جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور بودیم و تسهیلات خوبی به متقاضیان اشتغال پرداخت شد که جای تقدیر دارد.

استاندار لرستان عنوان کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سال گذشته در این استان سرمایه‌گذاری شد و در این راستا فرصت‌های شغلی قابل‌قبولی ایجاد شد.

اعتبار تخصیص‌یافته به لرستان برای جزء ۱ و ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه در سال مالی جاری ۲۸۹۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است. جزء ۱ مربوط به تسهیلات اشتغال‌آفرینی و حمایتی از طریق دستگاه‌های کمیته امداد و بهزیستی و جزء ۲ مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است.

 

برچسب ها: استانداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.