تولید ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: نزدیک به ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص از سوی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهیدرجایی قزوین، تولید و وارد شبکه سراسری شده است.

 ابوالفضل موتاب‌ها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۷۴۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتاب‌ها افزود: از این میزان انرژی، ۵ میلیارد و ۱۲۴ میلیون و ۱۹۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۵ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۵۵۶ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی تصریح کرد: در بهمن امسال نیز ۷۷۲ میلیون و ۶۱۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

وی یادآورشد: از این میزان تولید میزان ۳۲۸ میلیون و ۶۷۴ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۴۴۳ میلیون و ۹۳۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه بخار تولید شده است.

نیروگاه شهیدرجایی قزوین با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در سال، دومین تولیدکننده بزرگ کشور در تولید برق به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.