حادثه مرگبار در محور ابرکوه به مهرآباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: تصادف یک دستگاه خودروی تیبا با مینی بوس در محور ابرکوه به مهرآباد سه مصدوم و سه فوتی به جا گذاشت.

مرتضی فلاح زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت: درساعت ۲۳ شب گذشته در پی اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان eoc، مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سواری تیبا و مینی بوس در کیلومتر ۶ محور ابرکوه به مهرآباد بلافاصله تیم امدادی ابرکوه و تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد امام خمینی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه سه مصدوم داشت که پس از اقدامات پیش بیمارستانی و کمک‌های اولیه توسط عوامل امدادی در صحنه، ۲ نفر توسط آمبولانس اورژانس و یک نفر با آمبولانس هلال احمر (به بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه) انتقال یافتند.

فلاح زاده با بیان اینکه این حادثه سه فوتی نیز در پی داشت و در خودرو سواری گیرافتاده بودند عنوان کرد: نجاتگران هلال احمر و دیگر نیرو‌های امدادی به وسیله ست نجات اجساد گیرافتاده را رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط در محل حادثه نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه در پایان ضمن تشکر از همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در محل حادثه اورژانس، آتش نشانی، راهداری، نیروی انتظامی، پلیس راه و شهرداری و هلال احمر و. از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار