کارفرمایان برتر در حوزه سلامت محور سیستان و بلوچستان مشخص شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس ارزیابی شورای هماهنگی خدمات بهداشت استان، برترین‌ها در حوزه کارفرمای سلامت محور، خانه بهداشت کارگری و ایستگاه بهگر امسال مشخص شدند.

حامد آرامش گفت: نیروی کار و سرمایه انسانی، یکی از مهمترین پشتوانه‌های پایدار هر جامعه‌ای به شمار می‌رود، به همین دلیل تامین ایمنی و سلامت محیط‌های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن برخوردار است.
وی افزود: بر این اساس و با تلاش شورای هماهنگی خدمات بهداشت استان متشکل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اقدام به ارزیابی واحد‌های تولیدی و خانه‌های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر مستقر در محیط‌های کار می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نتایج حاصله از ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته توسط این شورا، موسسه نصر جهاد سازندگی و کارخانه آرد کنگان به عنوان کارفرمایان سلامت محور برتر، خانه‌های بهداشت کارگری شرکت صنایع سیمان خاش و مجتمع مس چهل کوره به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر و ایستگاه بهگر شرکت بانی چاو ایرانیان به عنوان ایستگاه بهگر برتر سیستان و بلوچستان انتخاب و در هفته کارگر سال آینده از آن‌ها تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار