اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام راهیان نور دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در اسفند ماه خبر داد.

 سردار فقیری  در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان سیستان و بلوچستان به مناطق هشت سال دفاع مقدس، گفت: براساس نظر کارشناسان بهترین اردوی تربیتی، آموزشی، فرهنگی وتبیینی، اردوی راهیان نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا این اردو انجام نشده است، تصریح کرد: برای امسال برنامه ریزی شده است که در رده‌های دانش آموزی، دانشجویی و اقشار در مناطق عملیاتی خصوصا جنوب اعزام انجام شود.

سردار فقیری با بیان اینکه این اعزام‌ها از اول اسفندماه تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، افزود: اعزام راهیان نور ر در بیش از ۲۰ مرحله خواهیم داشت که در مرحله اول ۸ دستگاه اتوبوس، از مرکز استان و شمال استان و گروه بعدی از بلوچستان و به ترتیب دانشجویی اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اعزام دو هزار نفر از رده‌های دیگر خبر داد و افزود: در رده دانش آموزی اولین اردوست که امروز در حال انجام و ۱۶ دستگاه دانش آموزی و حدود ۲۵دستگاه برای اعزام، هم دانشجویی برنامه ریزی شده است.

وی با ابراز خرسندی از اعزام‌های برنامه ریزی شده، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده زمینه لازم و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و تمامی مسئولین، اقدامات لازم برای انجام اردوی راهیان نور فراهم شده است.

سردار فقیری در ادامه از اردوی راهیان نور دریایی خبر داد و گفت: راهیان نور دریایی، در مرحله دوم انجام خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه مسؤولان متولی این اردوی فرهنگی و تربیتی را به نحو شایسته انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.