خیابانی:

همه ایران پشت مردم خوی هستند+فیلم

فعال رسانه ای و گزارشگر فوتبال برتر گفت: همه ایران پشت مردم زلزله‌زده خوی هستند.

 گزارشگر فوتبال برتر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مردم شهرستان خوی بعد از زلزله، چادر را پناهگاه امن خود دانستند و در ابتدا آنجا اسکان یافتند، ولی با حضور در جمع این مردم شاهد این بودیم که هوا در مواقع شب به شدت سرد بود و مردم به سختی شب را سپری می‌کنند.

جواد خیابانی در ادامه افزود: با مشاهده وضعیت مردم در چادر‌ها و پخش قسمتی از این صحنه از برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما، موج اهدای کانکس از طرف ورزشکاران، هنرمندان، سیاستمداران و جامعه خیرین ایجاد شد.

خیابانی تصریح کرد: امروز تعداد ۹ کانکس در بین زلزله‌زدگان توزیع شد؛ این کانکس‌ها از طرف بازیگر دلسوز و مردمی محمدرضا گلزار و خانم منصوره حسنلو که قصد سفر به کشور دیگر برای دیدن فرزند خود را داشت، هزینه این سفر را برای تهیه کانکس اهدا نمود تا مردم زلزله زده از سرمای چادر رهایی یابند.

جواد خیابانی در پایان گفت: سیل اهدای کانکس‌ها به مردم زلزله زده ادامه دارد و در موج جدید تصمیم بر ایجاد یک کمپین در جهت ساخت و ساز خانه‌های مسکونی تخریب شده داریم که از مردم عزیز، خیرین، هنرمندان، ورزشکاران و تمام آحاد مردم درخواست داریم تا در این امر خیر سهیم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.