مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در حرم شاهچراغ (ع)

مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

همزمان با نقاط مختلف کشورمان، مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) با صبغه شاد و مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم طی دو روز و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۴ و ۵ اسفندماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

در این مراسم محمدرضا سنگری، پژوهشگر دینی سخنرانی و بهنام زارع مولودی‌خوانی خواهد کرد و همچنین دعای روح‌بخش کمیل نیز در شامگاه پنج‌شنبه با نوای مهدی منصوری در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با اعیاد شعبانیه، محفل انس با قرآن بانوان تقدیم به ساحت مقدس سرداران کربلا، امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

این محفل نورانی در روز چهارشنبه، ۳ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) از ساعت ۱۵:۳۰ در رواق دارالذکر این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی زیبا زارع مؤیدی، حافظ کل قرآن کریم به ترتیل‌خوانی خواهد پرداخت و در ادامه قرائت مناجات شعبانیه با نوای قربانی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار