صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه سوم اسفند

روزنامه‌های امروز به سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری چین در ایران و به اعدام محکوم شدن سرکرده گروه تروریستی تندر پرداخته‌اند.

سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری چین در ایران، به اعدام محکوم شدن جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر و اصلاح ۹ هزار تومانی نرخ ارز در آرایش ارزی دولت از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.

 

 

 

روزنامه جام جم

روزنامه اطلاعات

روزنامه کیهان

روزنامه دنیای اقتصاد

روزنامه آرمان ملی

روزنامه جوان

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه آرمان امروز

وطن امروز

روزنامه شرق

روزنامه ایران

روزنامه خراسان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
قابل توجه رسانه ملی سازمان سنجش با طراحی سؤالات تدریس نشده مرتب مرتکب جرائم سازمان یافته می‌شود .شما توجه کنید که کدام یک از مسؤلان نفرات اول سازمان سنجش بوده‌اند؟ یا کدام یک از مسؤلان در شرایطی که جوانان شما منتظر فرصت تحصیل یا اشتغال هستند کوشا هستند؟ از بررسی این مسائل اطمینان داشته باشید و به تحلیل آنها بپردازید . سازمان سنجش اول متقلب است .سازمان سنجش کلاهبرداری آشکاری دارد .خب این وابسته به دولت یا رهبری نیست. وابسته به مجلس نیست. چرا سازمان سنجش جرأت طراحی سؤالات تدریس نشده دارد . شما به احادیث و مقام مدرس توجه کنید .و به سازمان سنجش نیز توجه کنید . مدرس مؤمن است و سازمان سنجش کافر . اینگونه می‌خواهید خدمت داشته باشید؟ البته باید بررسی نمائید کدام سازمان در کشور مجوز کلاهبرداری به سازمان سنجش داده است؟ از مسؤلان مؤمن نیز که در سایت سازمان سنجش لینک دارند عذرخواهی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
ارز که تعدیل نمی کندچون از ندانم کاری باید پول بدون بدون پشت وانه چاپ بشه وهر روز ارزش ریال سقوط می کند.. بورس هم که دستوری هست به جای نمی رسد...
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۴:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خیلی خوبه که انسان اینقدر امیدوار و مثبت اندیش باشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
اصلاح طلبان و رسانه هایشان در کشورهای در حال توسعه عموما به قول خود دانشمندان غربی ستون پنجم و پیاده نظام غرب در همه کشورهای در حال توسعه اند
آخرین اخبار