برگزاری نمایشگاه بهاره و فروش فوق‌العاده واحد‌های صنفی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال برای ایام پایان سال هم نمایشگاه بهاره و هم فروش فوق‌العاده واحد‌های صنفی را خواهیم داشت.

احسان باقرخانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام پایان سال، گفت : امسال نمایشگاه بهاره کرمانشاه در دهه پایانی اسفندماه برگزار خواهد شد و مجوز برپایی آن صادر شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را توزیع کالا‌ها و اقلام مورد نیاز شب عید مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب اعلام کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه اقلامی مانند آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و ... عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه در کنار برپایی نمایشگاه و با هدف حمایت از واحد‌های صنفی فروش فوق‌العاده اصناف را در برنامه داریم، اظهار کرد: با این کار هم واحد‌های صنفی از بازار پایان سال بی بهره نمی‌مانند و هم دسترسی مردم به عرضه کالا‌ها با قیمت مناسب سهل‌تر خواهد شد.

باقرخانی زمان برپایی فروش فوق‌العاده در سطح واحد‌های صنفی را دو هفته پایانی اسفندماه اعلام کرد و گفت: واحد‌های صنفی مرتبط با شب عید در زمینه پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و آجیل، شیرینی و ... می‌توانند با ارائه درخواست به اتحادیه خود در فروش فوق‌العاده پایان سال شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.