در گقتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فراخوان ایده روایت زن شهید تا ۱۴ اسفند تمدید شد / سرمایه گذاری ۵ میلیاردی برای اجرای ایده برتر

مدیر عامل آیه‌های ایثار و تلاش گفت: طرح روایت زن شهید از ۴ بهمن شروع و به دلیل استقبال گسترده، این فراخوان تا تاریخ ۱۴ اسفند ماه تمدید شده است.

فرحروز فاتحی گفت: ایده روایت زن شهید در جلسه‌ای در بنیاد شهید به نتیجه رسید و قرار شد یک فراخوان ایده به صورت ملی و بین المللی منتشر کنیم، این طرح برای ارتباط با سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و جامعه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در این طرح تمامی افراد جامعه باید بگوید که چه طرحی مناسب جوانان است، آن‌ها میتوانند با ورود به سایت www.navideshahed.com فرم هارا تکمیل و ایده‌های به روز که مورد توجه نسل جوان قرار میگیرد را به این آدرس ارسال کنند.

مدیر عامل آیه‌های ایثار و تلاش گفت: این آثار باید در حوزه‌های فیلم، فعالیت‌های هنر‌های تجسمی ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش‌های پژوهشی باشد.

به گفته‌ی فاتحی، پس از پایان طرح، بهترین ایده‌ها انتخاب میشوند و به هر ایده برتر ۲۰ میلیون تومان تعلق میگیرد، هر ایده‌ای که قابلیت تبدیل به برنامه و تولید را دارا است، در شورای معاونت فرهنگی بنیاد شهید مورد بررسی قرار میگیرد و تا سقف ۵ میلیارد تومان بر روی آن ایده سرمایه گذاری میشود.

وی در پایان گفت: این طرح از ۴ بهمن شروع شده است و تا کنون استقبال خوبی از آن به عمل آمده و بسیاری از دهه هشتادی‌ها هم ایده فرستاده‌انداست، و به دلیل این استقبال کسترده این فراخوان تا تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ تمدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار