ایمن کردن بزرگراه‌های اصفهان با نصب نیوجرسی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ایمنی بزرگراه‌های اصفهان با جایگزین کردن نیوجرسی‌ها به جای گاردریل‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه گاردریل‌ها در تصادفات آسیب‌پذیر هستند گفت: با همکاری پلیس راهور و شهرداری اصفهان از دو سال پیش طرح جمع‌آوری گاردریل‌ها و جایگزنی آن با نیوجرسی در شهر اصفهان آغاز شده و اکنون بزرگراه‌های شهید کشوری و آقابابایی با نیوجرسی ایمن شده اند.


او ادامه داد: گاردریل‌ها در کل کشور جزو تجهیزات حفاظ ایمنی جاده‌ها هستند و در بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و جاده‌های برون‌شهری استفاده می‌شود، اما نسبت به نیوجرسی ایمن نیست و مانند یک وسیله برنده وارد خودرو و منجر به مرگ می‌شود.


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مورد حادثه برخورد پراید در بزرگراه شهید صیاد شیرازی با گاردریل و مجروح شدن راننده آن توضیح داد: دلیل حادثه کورس گذاشتن چند خودرو بود که بر اثر سرعت زیاد، پراید با گاردریل‌های بزرگراه به شدت برخورد کرد.
سرهنگ محمدی گفت: گاردریل‌هایی که در محل تعبیه شده بود، دو لایه و استاندارد بوده و حتی چند وقت پیش یک کامیون فوتون با گاردریل‌ها برخورد می‌کند که مانع خروج کامیون شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.