مشکلات متقاضیان خودروی ساینا اس از زبان شهروندخبرنگارها

شهروندخبرنگاران ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی متقاضیان خودروی ساینا گلایه کردند.

یکی از خودرو‌های پرطرفدار به ویژه در بین جوانان خودروی ساینا اس است. مدتی پیش متقاضیان برای ثبت نام این خودرو در سایت شرکت سایپا اقدام کردند، با وجود اینکه وجه مورد نظر از حساب وکالتی آن‌ها کسر شده است اما مشتریان همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

شهروندخبرنگارهای ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروندخبرنگارها

سلام در تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۱۴۰۱ برای ساینا پول ازحسابم برداشت شده  و الان حدود یک ماه است که با شرکت سایپا تماس می‌گیرم جوابگو نیستند و هیچ خبری نیست حتی نمی‌توانم تعیین نمایندگی انجام بدهم. خواهش می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنید.


با سلام برای طرح قرعه‌کشی ساینا اس شرکت کردم. با وجود اینکه حسابم وکالتی نبوده و پیامی مبنی بر برنده شدن ارسال نشده، اما از حسابم پول برداشت شده است. الان با گذشت یک ماه هنوز برای من کد ارسال نشده چند بار به نمایندگی محل سکونتم مراجعه کردم و پاسخ درستی نگرفته ام روز گذشته به دفتر اصلی واقع در جاده مخصوص کرج مراجعه کردم، اما به نتیجه نرسیدم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
سلام درمورد ثبت نام خودرو طرحی اجرا گردد که مشتریان دراین زمینه آسان تر ثبت نام کنند قبلا نیاز به حساب وکالتی نبود ووجه به حساب خودرو ساز واریز واقدامات صورت می کرفت لطفا مورد رسیدگی شود.تشکر.
آخرین اخبار