آمادگی کامل مدارس شهرستان اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشکذر از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

الیاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان اشکذر گفت: اسکان مناسب و کافی در مدارس و مکان‌های دولتی برای مسافران نوروزی شهرستان اشکذر وجود دارد.

او تصریح کرد: شهرداری نیز وظیفه دارد که شهرستان اشکذر را برای پذیرایی از مسافران به بهترین نحو آماده کند.

الیاسی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ بنر‌های زیادی برای ورودی اسکان مسافران باید تهیه شود و قالی‌ها و پتو‌ها و روشنایی مدارس و دوش آب گرم باید بررسی شود.

او ادامه داد: ملزومات بهداشتی باید به بهترین نحو تهیه شود و اقامه نماز جماعت برای مسافران فراهم شود، سال قبل شئونات اسلامی به وسیله برخی مسافران رعایت نشده بود و در این زمینه باید کار فرهنگی صورت پذیرد.

الیاسی با اشاره به خدمت خالصانه خدمتگزاران مدارس به مسافران نوروزی بیان کرد: میزان حقوق خدمتگزاران مدارس که به مسافران خدمت می‌کنند باید افزایش یابد.

او ادامه داد: سال قبل کتابخانه برای مطالعه مسافران دایر شده بود که یک کار ارزشمند است.

الیاسی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری بیان کرد: باید برای ارائه خدمات مناسب به مسافران هزینه شود که صنعت گردشگری نیز در شهرستان اشکذر هر روز پیشرفت بیشتری داشته باشد.

او با تاکید بر همدلی اداره‌های مختلف شهرستان اشکذر برای آمادگی کامل مدارس و اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: فرمانداری، شهرداری و دهیاری‌های شهرستان اشکذر باید مدارس را به بهترین نحو برای اسکان مسافران آماده کنند.

الیاسی ادامه داد: شهرستان اشکذر آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را دارد و این افتخاری است که به گردشگران خدمت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار