دومین خانه محیط زیست در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

دومین خانه محیط زیست چهارمحال و بختیاری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مشارکت دانش‌آموزان دبستانی، در مرکز کانون شماره ۳ شهرکرد افتتاح و فعالیت‌های خلاقانه و هنری محیط‌زیستی به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این خانه گفت: آموزش‌های پایه‌ای در سنین کودکی می‌تواند با تغییر نگرش افراد به رفتار تبدیل شود.

وی افزود: ایجاد رفتار محیط زیستی در کودکان با استفاده از ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و … کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بزرگ آینده، در محیط زیست شود.


بیشتر بخوانید


رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با اشاره به همکاری‌های مشترک کانون و محیط‌زیست، از اعلام رسمی مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان خانه‌ای برای توجه ویژه به محیط زیست استقبال کرد و گفت: همه افراد جامعه بایستی در حفاظت محیط زیست مشارکت کنند و آن را به گردن یک سازمان، یک نهاد و یا یک فرد نیندازند.

در این مراسم از مسئول و اعضای فعال محیط زیستی مرکز تقدیر شد و فعالیت‌های هنری خلاقانه محیط‌زیستی کانون در قالب نمایشگاه، در معرض دید قرار گرفت.

آموزش محیط زیست به صورت نمایش عروسکی و برگزاری مسابقه محیط‌زیستی به همراه اعطای جوایز، بخش‌های دیگری از این آیین گشایش بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار