انجام ۲۵ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این مرکز در جهت ارائه خدمات از ابتدای امسال ۲۵ هزار ماموریت را به انجام رسانده است.

 دکتر عباس کافی مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این تعداد ماموریت مرتبط با اعزام‌های درون شهری و جاده‌ای در محدوده ۶ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل سبزوار، داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای بوده است.

وی افزود: در مجموع این ماموریت‌ها بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ بیمار و مصدوم به وسیله ناوگان زمینی اورژانس به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انتقال یافته و خدمات لازم را دریافت کرده اند.

دکتر کافی بیان کرد: گروه عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی نیز در همین بازه زمانی ۵۴ سورتی پرواز داشته و ۷۹ مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران اورژانسی را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده تهران - مشهد و تردد سالانه میلیون‌ها زائر حرم مطهر امام رضا (ع)، اورژانس این شهرستان با بسیج امکانات، برای خدمات رسانی به زائران همواره در آمادگی کامل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار