تاج:

باید در یک فرصت مناسب سرمربی تیم ملی فوتبال را انتخاب کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر به هیچ وجه امکان تشکیل تیم ملی فوتبال وجود ندارد و باید در یک فرصت مناسبی سرمربی را انتخاب کنیم.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران در پاسخ به دلیل باقی نماندن کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ارزیابی من از گذشته از آقای کی روش خوب است و برای کشور ما زحمت کشید، اما مثل باقی افراد دارای ضعف و قوت هایی بود.

وی با بیان اینکه کی روش اکنون به عنوان سرمربی قطر است، اظهار کرد: با شیخ حمد صحبت کرده بودم و عدد و رقم پیشنهادی قطر که سه میلیون دلار بود و فراهم کردن این مبلغ برای ما عملی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باید با تدبیر یک سرمربی انتخاب کرد، گفت: اگر اکنون سرمربی را انتخاب کنیم هیچ تیمی نمی تواند تشکیل دهد چون در کوران بازی های لیگ هستیم و به هیچ وجه امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد و باید در یک فرصت مناسبی سرمربی را انتخاب کنیم و به امید خدا برای دو بازی که پیش بینی کرده ایم سرمربی تیم ملی را خواهیم داشت.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: این موضوع در حال طی کردن روند خودش است، اما صحبت هایی مبنی بر بی اخلاقی ها و حرف های زشتی که از سوی تماشاگران در ورزشگاه زده می شود که گاهی ما را مایوس می کند، اما همه ورزشگاه ها و تماشاگران این گونه نیستند.

رئیس فدراسیون ایران افزود: ورزشگاه های خوبی مثل ورزشگاه آزادی، ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر، اهواز و فولاد خوزستان داریم و ممکن است این ورزشگاه‌ها جاهایی هم مشکلاتی داشته باشد که باید آن را رفع کنیم.

در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز منصور بیک وردی برای دومین دوره متوالی به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان البرز انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.