افزایش ساعت کار مترو و اتوبوسرانی اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از آغاز اجرای طرح ساماندهی ترافیک پایان سال خبر داد و گفت: ساعات کاری مترو و اتوبوسرانی افزایش یافت.

حسین حق‌شناس معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به ترافیک شهر در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام پایان سال و حضور شهروندان در هسته مرکزی شهر برای خرید‌های نوروزی، تسهیلاتی برای ترغیب شهروندان به منظور استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی فراهم شده است.


او افزود: از امروز فعالیت پارکینگ‌های شهر از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ دایر است، اما از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ‌ها به‌خصوص برای حضور در هسته مرکزی شهر و مراکز خرید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند تا باعث و تشدید ترافیک نشوند.


معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان درباره فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در روز‌های پایانی سال هم گفت: از امروز ناوگان مترو از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۲:۰۰ و ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۲:۳۰ فعال است.
حق‌شناس ادامه داد: شهروندان می‌توانند از پارک‌سوار‌هایی که در پایانه‌های کاوه، عاشق‌آباد و صفه در نظر گرفته شده، استفاده، خودروی خود را پارک و با آسودگی خاطر با مترو و اتوبوس به مراکز خرید مراجعه کنند.


به گفته او، پارکینگ‌هایی از ظرفیت مدارس و فضا‌های باز به ظرفیت پارکینگ‌های عمومی شهر افزوده می‌شود و اکیپ‌هایی با همراهی پلیس راهور در معابر اصلی بر باز بودن معابر و رفع گلوگاه‌های ناشی از پارک دوبل نظارت می‌کنند.


معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان به شهروندان توصیه کرد: برای احترام به حق عبور و مرور شهروندان، از پارک دوبل در معابر اصلی پرهیز کنند، زمان سفر‌های خود را در ساعات غیراوج قرار دهند و حتی‌المقدور از نزدیکی محل سکونت خود خرید کنند.

برچسب ها: ترافیک ، اتوبوسرانی ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.