لزوم تلاش دستگاه‌های مرتبط برای برقراری تردد ایمن در سفر‌های نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر تلاش دستگاه‌های مرتبط برای برقراری تردد ایمن در سفر‌های نوروزی تأکید کرد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در شورای هماهنگی ترافیک ستاد سفرهای نوروزی استان گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سفرهای نوروزی و احتمال ورود مسافران پیش از عید نوروز به‌دلیل تقارن این عید با آغاز ماه مبارک رمضان، لازم است دستگاه‌های مرتبط با ایمنی راه‌ها و برقراری تردد ایمن، تلاش‌های لازم را با همکاری یکدیگر داشته باشند.

به گفته او، مصوبات مورد اجرا در خصوص تمهیدات ترافیکی ویژه سفرهای نوروزی و همچنین رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳، به تمامی حوزه‌های مربوط ارسال و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اجرای مصوبات شورای ترافیک از جمله سامان‌دهی میوه‌فروشی‌های سیار دارای اهمیت بوده و توجه دستگاه مربوط و پاسخ‌گویی به عدم اجرای آن تاکنون ضروری است.

میرجعفریان می گوید: حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای کنترل ترافیک، از جمله عوامل مهم و ضروری در بازدارندگی از تخلفات رانندگی درون‌شهری است که باید مورد توجه باشد. ضمن اینکه باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا دوربین‌های نظارتی هم در جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی بازدارندگی لازم را داشته باشند.

به گفته او، جانمایی برای اجرای پارکینگ در داخل شهر اردبیل با مشارکت سرمایه‌گذاران لازم بوده و طرح این موضوع در صحن شورای شهر دارای اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به درصد بالای نقش عوامل انسانی علاوه بر تمهیدات تردد در جاده‌ها و داخل شهرها، ورود رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما به فرهنگ‌سازی در امر رانندگی صحیح و رعایت نکات ایمنی و قوانین مربوط در حین رانندگی، مفید و موثر خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.