فیصل المقداد: تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه «جنایت علیه بشریت» است

وزیر خارجه سوریه بر ضرورت محکومیت فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورش به منظور جلوگیری از کشتار بیشتر غیرنظامیان و نقض حاکمیت کشور‌ها تأکید کرد.

"فیصل المقداد" وزیر امور خارجه سوریه بر ضرورت محکومیت فوری تجاوز مجرمانه رژیم اشغالگر اسرائیل به کشورش به منظور بازداشتن این رژیم از کشتار بیشتر غیرنظامیان و نقض حاکمیت کشور‌ها تأکید کرد.

فیصل المقداد در دیدار با سفیران و رؤسای هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در دمشق، تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را "جنایت ضد بشریت" توصیف کرد؛ به ویژه که با تلاش سوریه برای مقابله با پیامد‌های زلزله مرگبار همزمان شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، وزیر خارجه سوریه تأکید کرد اگر جامعه جهانی اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر اسرائیل را متوقف نکند، این مسئله تل آویو را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می‌کند.

المقداد تصریح کرد داعش ارتباط واضحی با رژیم صهیونیستی دارد و این گروه تروریستی جنایت اخیر خود را در فاصله زمانی بسیار نزدیک با تجاوز رژیم اشغالگر مرتکب شد.

بنابر اعلام رسانه‌های سوری رژیم صهیونیستی در حمله سحرگاه یکشنبه به دمشق، مربع امنیتی در کفرسوسه، مرکز پایتخت، و همچنین منطقه‌ای در محله المزرعه را هدف قرار داده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شاهدان و منبعی رسمی خبر داد، موشک صهیونیستی ساختمانی را در کفرسوسه در مرکز دمشق هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار