اداره بیمه سلامت مهاباد صاحب خانه شد

پنجمین ساختمان اداری بیمه سلامت آذربایجان غربی در مهاباد با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

فریده جعفری مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح این ساختمان گفت: ساختمان اداری بیمه سلامت مهاباد با ۴۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمین به مساحت ۳۷۵ مترمربع با همکاری راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: امسال سه ساختمان اداری در شهر‌های سلماس، مهاباد و پیرانشهر آماده بهره برداری شد و تاکنون در ۵ شهر استان مکان مناسب برای ارائه خدمات بیمه سلامت فراهم شده است.

جعفری ادامه داد: قبل از این نیز ساختمان اداری بیمه سلامت در سه شهر ارومیه، بوکان و میاندوآب موجود بود که با تلاش و همکاری اداره راه و شهرسازی تا پایان سال به ۶ اداره ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: برای سال آینده نیز زمین برای احداث ساختمان اداری بیمه سلامت در شهر‌های نقده، اشنویه و چالدران آماده شده که با دریافت مجوز ساخت عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین ضمن قدردانی از خدمات دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: با تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند و بیماران صعب العبور دیگر بیماران از بابت هزینه‌های مضاعف نگرانی نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز بیمارستان‌های دولتی در کنار ایجاد فضای جدید بهداشتی از مهم‌ترین نیاز‌های بخش درمان منطقه به شمار می‌رود که دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه فعالیت خود گام‌های بلندی برای تامین آن‌ها برداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.