نقش جهان با شما زیباست

ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر چیزی است که در فوتبال ایران به آن عادت شده است.

پس از شیوع ویروس کرونا در ایران برخلاف سایر کشور‌های دنیا که آن‌ها هم با این معضل مرگبار درگیر شده بودند، برای دو فصل در استادیوم‌های ایران بسته شد تا حالا که همچنان این ماجرا به صورت کم و بیش ادامه‌دار شده، خیلی داستان عجیبی به شمار نیاید.
با این حال وقتی هواداران دوباره این فرصت را پیدا می‌کنند که مسابقات فوتبال را از نزدیک ببیند، حضور آن‌ها و شور و اشتیاقی که به بازیکنان و کادر فنی منتقل می‌کنند، چیز دیگری از یک مسابقه فوتبال ارائه می‌کند.

در مصاف با زنیت سپاهانی‌ها پس از حضور نه چندان پررنگ در دربی اصفهان، تقریبا نیمی از سکو‌های ورزشگاه ۷۵ هزارنفری نقش جهان را پر کردند و برخلاف بازی‌های لیگ که گاهی حساسیت سبب می‌شود که تماشاگران حاضر در استادیوم هم به جای تشویق غرق در جریان مسابقه شوند، در تمام جریان مسابقه فعال بودند و به تشویق بازیکنان تیم‌شان پرداختند.

حضور تماشاگران در نقش جهان و هماهنگی آن‌ها در برخی دقایق مسابقه آنچنان تاثیرگذار بود که گاهی توجهات را به جای زمین مسابقه به روی سکو‌ها می‌کشاند و با پشتوانه همین حمایت بود که شاگردان مورایس با ارائه یک نمایش قابل توجه به نتیجه دو بر صفر صدرنشین فوتبال روسیه را بدرقه کردند.

سپاهان به زودی در نقش جهان از پرسپولیس میزبانی می‌کند و اگر مسئولان بتوانند به خوبی بلیت‌فروشی و سایر حواشی این مسابقه حساس را مدیریت کنند، بار دیگر نقش جهان به مانند دیدار سپاهان و زنیت زیبا و تماشایی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.