تضعیف باتری گوشی‌های سامسونگ به دلیل یک به‌روزرسانی

گزارش ها حاکی از آن است که عمر باتری برخی از گوشی‌های گلکسی به دلیل یک به‌روزرسانی کاهش یافته است.

گزارش ها نشان می دهد که آپدیت اخیر شرکت کره ای سامسونگ برای تعدادی از گوشی های پیشرو خود، باعث از بین رفتن عمر باتری در بسیاری از گوشی ها شده است؛ به گونه ای که تعداد زیادی از کاربران شکایت داشتند که عمر باتری گوشی‌هایشان بلافاصله پس از نصب تحت تاثیر قرار گرفته است.

آپدیت اخیر One UI 5.1 سامسونگ مشکلات متعددی را برای دارندگان گوشی ایجاد کرد که بارزترین آن‌ها تاثیرگذاری بر عمر باتری بوده و همچنین این آپدیت باعث بروز مشکلات دیگری از جمله کندی در هنگام استفاده شده است.

کسانی که بیشتر تحت تأثیر به‌روزرسانی One UI 5.1 قرار گرفتند، کاربران گوشی‌های گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 بودند، به گونه ای که از گرمای قابل توجه باتری گوشی‌های خود و همچنین اتمام عمر باتری در مدت زمان بسیار کوتاهی شکایت داشته اند.

به گفته این سایت، به طور کامل مشخص نیست که چرا عمر باتری این گوشی ها تحت تاثیر قرار گرفته است، اما بدون شک One UI 5.1  باعث این امر شده است، زیرا گوشی ها قبل از به روز رسانی خوب بوده اند. یکی از کاربران در Reddit اشاره کرده که استفاده از باتری صفحه کلید سامسونگ ممکن است بعد از One UI 5.1 به شدت افزایش یابد و ممکن است علت اصلی این مشکل همین باشد.

انجمن‌های چت سامسونگ از همه افرادی که تحت تأثیر به‌روزرسانی One UI 5.1 هستند، می‌خواهد حافظه پنهان و داده‌های صفحه‌کلید سامسونگ را پاک کرده و گوشی را مجدداً راه‌اندازی کنند، با در نظر گرفتن اینکه این کار تنظیمات سفارشی مانند زبان‌های سفارشی را که تنظیم کرده‌اید پاک می‌کند.

منبع: وبسایت البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار