حماس حمله دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای تجاوز مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد.

این جنبش تاکید کرد که حمله دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق که به شهادت و مجروح شدن شماری از مردم این کشور منجر شد، را به شدت محکوم می‌کنیم.

حماس ضمن تسلیت شهادت شماری از شهروندان سوری در این حمله جنایتکارانه، برای مجروحان از درگاه خداوند طلب شفای عاجل نمود.

این جنبش بر اهمیت مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی از طریق وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و عربی تاکید کرد و گفت رژیم اشغالگر صهیونیستی خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی شر مطلق است و تنها زور و مقاومت قادر به بازداشتن آن و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین و مقدسات فلسطین است.

یک منبع نظامی در سوریه اعلام کرد، بر اساس آمار اولیه، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق، پنج نفر شهید و پانزده نفر زخمی شدند که برخی از زخمی‌ها شرایط وخیمی دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، این منبع افزود، در این حمله تعدادی از منازل شهروندان تخریب شد و به برخی محلات پایتخت و اطراف آن آسیب رسید. در این حمله که در ساعت ۰۰:۲۲ بامداد انجام شد، برخی از مناطق دمشق از جمله مناطق مسکونی هدف قرار گرفت.

بنابر اعلام رسانه‌های سوری رژیم صهیونیستی در حمله امشب به دمشق، مربع امنیتی در کفرسوسه، مرکز پایتخت، و همچنین منطقه‌ای در محله المزرعه را هدف قرار داده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شاهدان و منبعی رسمی خبر داد، موشک صهیونیستی ساختمانی را در کفرسوسه در مرکز دمشق هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار