امدادرسانی هلال احمر به گروه کوهنوردی در دره گاهان تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امدادرسانی به گروه ۱۰ نفره از کوهنوردان در ارتفاعات آب پلنگ دره گاهان خبر داد.

سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با اعلام مرکز کنترل و عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر (EOC) مبنی بر گیرافتادن یک تیم کوهوردی ۱۰ نفره در ارتفاعات آب پلنگ دره گاهان، تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت به محل حادثه اعزام شد.

او ادامه داد: این تیم امدادی با پیمایش مسیر کوه به موقعیت گزارش شده کوهنوردان رسید و انجام عملیات امداد رسانی و کمک به آن‌ها و انتقال به پایین کوه و مکان امن شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با قدردانی از اعضای تیم امداد و نجات، انتظار داریم کوهنوردان و طبیعت گردان همواره با اطلاعات کامل و در یک برنامه ریزی مناسب به ارتفاعات استان و مناطق خوش آب و هوا حرکت کنند.

گلشن خاطرنشان کرد: عملیات امداد رسانی با تلاش نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و همکاری آتش نشانی ساعت ۱۸:۳۰ با موفقیت به پایان رسید وتمامی‌کوهنوردان سالم به منطقه امن انتقال یافتند.

او با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، در پایان افزود: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار