احداث بخشی از زیر ساخت‌های انرژی کشور در اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از زیر ساخت‌های انرژی کشور در اندیمشک احداث شده و فاز اول شرکت بزرگ پپسی به بهره برداری می رسد.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بخشی از زیر ساخت‌های انرژی کشور در اندیمشک احداث شده و فاز اول شرکت بزرگ پپسی اندیمشک نیز در بهار سال آینده با اشتغال زایی بیش از ۷۰۰نفر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او می‌گوید: اندیمشک قطعه از گلستان ایران است و اندیمشک ساخته خواهد شد و پرآواز بوده و می‌ماند امروز اندیمشک نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و قطار توسعه و آبادانی این شهرستان در حال حرکت است.

به گفته او عملیات اجرایی پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس نیز بزودی با اعتبار ۴۰۰میلوین دلاری آغاز خواهد شد و عملیات تکمیل کارخانه بزرگ سیمان اندیمشک نیز در اسفند سال جاری آغاز می‌شود و آینده اندیمشک در حوزه اشتغال زایی چشم نواز و روشن است.

حسنوند گفت: ما در اندیمشک فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن خواهیم کرد در خدمت سرمایه گذاران خواهیم بود و در شهرستان علاوه بر اشتغال زایی به حوزه گردشگری نیز توجه شده است و اقدامات قابل توجه‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

به گفته او مدیران باید شجاع و نترس و در کنار کارآفرینان و سرمایه گذاران باشند، مانع تراشی از سوی برخی از دستگاه قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی باید نگاه ویژه تری نسبت به دستگاه‌های که برای کارآفرینان مانع تراشی می‌کنند داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.