راه‌های گلستان در آستانه نوروز زیباسازی خواهد شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از منظزآرایی و زیباسازی راه‌های استان در آستانه نوروز خبر داد.

عادل مصدقی گفت: در آستانه نوروز آنچه چهره راه‌ها را متفاوت و جذب مسافران و گردشگران را در استان بدنبال دارد نظافت و رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و علائم و زیباسازی و منظرآرایی است.

مصدقی روز شنبه ۲۹ بهمن در جلسه شورای راهداری گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز زمان شروع سفر‌های نوروزی احتمالا از ۱۵ اسفندماه خواهد بود.

او افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل تمام تلاش خود را بر آراستگی و ایمن سازی جاده‌ها با استفاده از نیرو‌ها و ماشین آلات موجود و اعتبارات ابلاغی خواهد گذاشت تا تغییرات چشمگیر راه‌ها را شاهد باشیم.

مصدقی گفت: علاوه بر داشته‌های موجود از کارگران فصلی و ظرفیت پیمانکاران طرف قرارداد نیز جهت نظافت و پاکیزگی، منظرآرایی با کاشت نهال، لکه گیری، خط کشی، تعمیر و بازسازی و رنگ آمیزی تابلو و علائم و روشنایی‌ها بویژه در راه‌های شریانی از جمله محور گرگان- آق قلا و ورودی و خروجی کریدور اصلی نوکنده تا جنگل گلستان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین نظافت و زیبایی و آراستگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه‌های زیرمجموعه این اداره کل را هم یکی از موضوعات مهم دانست و گفت: انجام و استمرار این موضوع با تیمی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی؛ تعزیرات حکومتی، شرکت نفت و روسای شهرستان‌های راهداری و حمل و نقل و طی جلسه با مسوولان مجتمع‌ها رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار