از دانش آموزان معتکف دهه نودی و هشتادی تجلیل شد

در آیینی با حضور اقشار مختلف مردم از دانش آموزان دهه نودی معتکف در بخش سرفاریاب تجلیل شد.

 امام جمعه سرفاریاب در مراسم تجلیل از نوجوانان معتکف، اعتکاف را راهی برای تأمین غذای روح و بالاترین نوع شکرگذاری در محضر خداوند متعال دانست.

حجت الاسلام زارعی پور اعتکاف را فرصت مناسب و مؤثر برای اجرای رزمایش بزرگ معنویت در بین دانش آموزان دانست و گفت: استقبال دانش آموزان از این مراسم معنوی باید ارج نهاده شود و نسبت به نهادینه کردن آن اقدام و تلاش شود.

او تعداد مساجد پذیرای معتکفان در بخش سرفاریاب را ۳ مسجد عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۵۰ معتکف از سنین مختلف  ‌۹ تا ‌‌۷۰ سال حضور داشتند و خدمات مناسبی در طول برگزاری مراسم اعتکاف از جمله برگزاری کلاس های قرآن و احکام، محفل انس با قرآن، قرائت ادعیه و زیارت، سخنرانی روحانیت معظم و ...، ویژه برای دانش آموزان که نیمی از معتکفان را شامل می شدند، اجرا شد.

زارعی پور ادامه داد: دشمن برای ایجاد فاصله میان نسل جدید انقلاب از جمله دانش آموزان دهه هشتادی و نودی ها تلاش و برنامه‌ریزی های زیادی کرد، اما با استعانت از خداوند متعال و راهنمایی اولیاء و مربیان، تیر دشمن به سنگ خورد و در فتنه‌های اخیر به اهداف خود نرسیدند.

امام جمعه سرفاریاب گفت: دانش آموزان با شرکت در مراسمات معنوی از جمله مراسم اعتکاف نشان دادند که دشمن درونی و برونی خود را شکست داده و دعوت به اغتشاش دشمن را با حضور در مراسمات معنوی از جمله اعتکاف و نماز جمعه پاسخ دادند.

در این مراسم که نمازگزاران، بخشدار، شهردار، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش، خانواده های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند از ۳۰ دانش آموزان دختر دهه نودی معتکف تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.