اعلام تعرفه جدید برق چاه‌های کشاورزی

شرکت آب منطقه‌ای قزوین اعلام کرد: از سال آینده تعرفه برق چاه‌های کشاورزی برای مصرف مازاد بر قدرت مجاز بر اساس تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبات هیئت وزیران از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعرفه برق چاه‌های کشاورزی برای مصرف مازاد بر قدرت مجاز و ساعت کارکرد مندرج در پروانه بهره‌برداری معتبر چا‌های کشاورزی، بر اساس تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه چنانچه تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری چاه بهره برداری به اتمام رسیده و یا قدرت مجاز برق مندرج در پروانه بهره‌برداری چاه، نیازمند اصلاح است بایستی در اسرع وقت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه به امور منابع آب شهرستان مربوطه برای تمدید یا اصلاح پروانه بهره‌برداری اقدام کنند تا پرونده این افراد بررسی شود.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه تاکید شده مراجعه نکردن کشاورزان به منزله پذیرش اطلاعات مندرج در پروانه بهره‌برداری است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ در صورت بروز تخلف، انشعاب برق چاه قطع و هزینه برق با تعرفه آزاد (تامین برق) محاسبه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
با توجه به افزایش قیمت محصولات کشاورزی و عدم رعایت بعضی صاحبان چاهها در مصرف برق به طوری که اطراف چاهها صدها لامپ پرمصرف و حتی لامپ کم مصرف هم استفاده نمی کنند پس واقعا لازم است قیمت برق کشاورزی و دامداری ۷۰درصد افزایش پیدا کند و افزایش هفتاد درصدی واقعا چیزی نیست ..الان قیمت حبوبات را بررسی کنید و ببینید چقدر رشد طی دو سال گذشته داشته و طرف اب زیرزمین را غارت و واقعا باید قیمت برق کشاورزی رشد هفتاد تا صددرصدی داشته باشد
آخرین اخبار