دستگیری یکی از اعضای شورای شهر رباط‌کریم

دادستان شهرستان رباط‌کریم از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان و تعدادی دلال به اتهام ارتشاء و فساد مالی خبر داد.

محمد یوسف‌وند دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: در راستای مبارزه با فساد، یکی از اعضای شورای شهر شهرستان رباط‌کریم و تعدادی دلال به اتهام ارتشاء دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی افزود: قوه قضائیه در مبارزه با فساد با هیچ‌کس مماشات نخواهد داشت لذا در راستای مبارزه با فساد چندین نفر دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

داستان رباط‌کریم در ادامه گفت: این دستگیری توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) و با دستور بازپرس پرونده انجام شده و تا زمان تحقیقات کامل و تکمیل پرونده، عضو شورا و دلالان در بازداشت خواهند بود.

یوسف وند تصریح کرد: عمده تخلفات آن‌ها در حوزه‌های مرتبط شهری ارتشاء و فساد مالی بوده است و پرونده در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

دادستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید و تکلیف ریاست محترم قوه قضاییه در جهت مبارزه با فساد هر جا ببینیم که کسی دست در جیب مردم کرده و بیت‌المال را غارت می‌کند برخورد جدی خواهیم داشت و یکی از مصادیق آن دستگیری اعضای شورای شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
اسم را بايد بگيد تا مردم بدونن به كى راى دادن كه حالا بايد بره زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
یکی از مشکلاتی که شورای قبلی مشهد برای مردم درست کردند و عملا با تصویب این قانون دزدی از جیب مردم،قانون اخذ وجه ورود به محدوده از زمینهای خالی در شهر است.مگر قبلا زمانی که یک زمین بزرگ قطعه بندی شده شهرداری برای صدور مجوز ورود به محدوده نگرفته که این دزدان دوباره پول میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
لطفا در مورد شورای شهر شهریار هم یه حرکتی بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
از همان اولش ایجاد شورای شهر اشتباه بود خیلی توشون فساده
آخرین اخبار